صندلی کارمندی چیست؟

کسب و کارها به یک دفتر کار نیاز دارند و همانند یک ساختمان که مهم ترین لوازمش مصالح می باشد. یک دفتر کار نیز به لوازم اداری احتیاج مبرم دارد. این لوازم بخشی از آن ها است که شامل: صندلی کارمندی، میز کارمندی و نیم ست اداری می شوند.

[ بازدید : 21 ]


ادامه مطلب

[ پنجشنبه 2 بهمن 1399 ] 9:18 ] [ parnaz ]

[ ]

چگونه میتوان از حواس پرتی در حین مطالعه جلوگیری کرد؟

برای مطالعه مناسب باید قبل از آن استراحت مناسب داشته باشید و نکات زیر را برای افزایش راندمان رعایت کنید.


[ بازدید : 21 ]


ادامه مطلب

[ پنجشنبه 2 بهمن 1399 ] 9:17 ] [ parnaz ]

[ ]

اخبار سیاسی

ارتباط سیاسی، ارتباطاتی است، كه اثراتی بالفعل یا بالقوه بر عملكرد یک نظام سیاسی یا هر وجود مستقل سیاسی دیگر، داشته باشد. به عبارت دیگر ارتباطات سیاسی انتقال اطلاعات سیاسی از یک بخش نظام سیاسی به دیگر بخش‌ها و همچنین بین نظام سیاسی و نظام اجتماعی است.

[ بازدید : 21 ]


ادامه مطلب

[ دوشنبه 17 آذر 1399 ] 9:08 ] [ parnaz ]

[ ]

معرفی انواع ماسک گیاهی صورت برای داشتن پوست صاف و شفاف

همانطور که احتمالاً شما هم بدانید، ماسک صورت، آسان ترین و بی عارضه ترین راه برای از بین بردن لک صورت، جوش صورت و ایجاد شفافیت در پوست است. در این مقاله می‌خواهیم به شما نشان بدهیم که چطور با کمک چند راهکار ساده و استفاده از چند ماسک گیاهی صورت خانگی، از شر لک های صورت خود خلاص شوید و پوستی شفاف و صاف داشته باشید، پیشنهاد می کنیم که تا انتهای این مطلب، همراه ما باشید.

[ بازدید : 17 ]


ادامه مطلب

[ دوشنبه 17 آذر 1399 ] 9:07 ] [ parnaz ]

[ ]

سئو چیست ؟

سئو یکی از راه های بهینه سازی موتور های جستجو است که به دلیل بهتر شدن کارکرد سایت طبق استانداردهای موتور جستجو و همینطور برای جذب نمودن بازدید کننده های بیشتر برای سایت است که به این وسیله صورت می پذیرد . عوامل بسیار زیادی موجود هستند که می توانند در سئو سایت شما تاثیر بسزایی را بگذارند . در برخی مواقع رخ دادن ساختار درست ، سایت در موتورهای جستجو را سئو می نامند . سئو به شکل کلی یعنی مجموعه فعالیت هایی که در طراحی سایت ، مشخص نمودن استراتژی محتوا و تولید نمودن محتوا صورت می گیرد که از جایگاه خوبی در نیتجه های گوگل را بدست بیاورد و بتوان از بازدید کننده های خوب و زیادی برای سایت بدست آورد  . 

[ بازدید : 25 ]


ادامه مطلب

[ يکشنبه 11 آبان 1399 ] 11:25 ] [ parnaz ]

[ ]

تقویت هوش در بزرگسالان

اگر به دنبال تقویت حافظه خود هستید و می‌خواهید از ۱۰۰ درصد مغزتان استفاده کنید یا می‌خواهید هوش خود را تقویت کنید. اگر می‌خواهید بدانید که چطور می‌توانید مغز خود را فعال کنید و اینکه چه بخورید تا حافظه قوی داشته باشید با ما همراه باشید. 


[ بازدید : 17 ]


ادامه مطلب

[ يکشنبه 11 آبان 1399 ] 11:23 ] [ parnaz ]

[ ]

لیفتراک نیسان

لیفتراک نیسان ، بر اساس آنچه شرکت سازنده لیفتراک نیسان اظهار کرده است، این شرکت در سال ۱۹۵۷ میلادی شروع به فعالیت کرده و در این سال شرکت نیسان در کشور ژاپن فعالیت خود را جهت پوشش بازارهای داخلی تا تبدیل شدن به بازارهای جهانی در رابطه با تامین تجهیزات انبارداری و حمل و نقل صورت گرفته است.


[ بازدید : 53 ]


ادامه مطلب

[ دوشنبه 28 مهر 1399 ] 21:32 ] [ parnaz ]

[ ]

راه‌هایی برای کنترل تنش‌های رایج عید میان همسران

عید نوروز هم می‌تواند فرصتی برای خوشی و شادی همسران باشد و هم فرصتی برای ترس آنها. استرس عید برای برنامه‌ریزی‌ها و مذاکره کردن‌ها که برای مثال، اول باید به خانه کدام یک از والدین برویم و یا فشار اقتصادی خریدها و هدیه دادن ها می‌تواند این روزها را برایتان ترسناک کند. اما شما نباید به عید اجازه دهید که میان شما و همسرتان جدایی بیندازد. 


[ بازدید : 20 ]


ادامه مطلب

[ دوشنبه 28 مهر 1399 ] 21:31 ] [ parnaz ]

[ ]

لوله گالوانیزه

لوله گالوانیزه چیست؟ لوله های فلزی که سطح آنها را با فلز روی می پوشانند، لوله گالوانیزه نامیده می‌شود. بر اساس جنسی که این نوع از لوله ها دارند، دارای دو دسته کلی لوله گالوانیزه فولادی و لوله گالوانیزه آهنی می‌باشند.


[ بازدید : 27 ]


ادامه مطلب

[ يکشنبه 27 مهر 1399 ] 21:31 ] [ parnaz ]

[ ]

راه‌هاي رسيدن به يك زندگي خلاق

نگراني را به مرحله قبل از تصميم‌گيري محدود كنيد اگر براي رسيدن به هدف بيش از يك راه سراغ داريد براي انتخاب مناسب‌ترين آن‌ها تامل كنيد. خوب فكر كنيد و همه جوانب را در نظر بگيريد اما پس از انتخاب راه،‌ بدون كمترين نگراني در آن جهت حركت كنيد. به جاي ديروز و حوادث مربوط به گذشته به امروز فكر كنيد...


[ بازدید : 21 ]


ادامه مطلب

[ يکشنبه 27 مهر 1399 ] 21:29 ] [ parnaz ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]