مراقبت های بعد از جراحی لابیاپلاستی

جراح لابیاپلاستی با تکیه بر دانش، تجربه و مهارت خود و به کمک تکنیک‌های مختلف می‌تواند اندازه لابیا را تغییر دهد. او از طریق بزرگتر یا کوچک‌تر کردن ابعاد لب ها، ظاهر آنها را بهبود می‌دهد. 


اگر به هر دلیلی تصمیم دارید عمل لابیاپلاستی را انجام دهید، می‌توانید به جراح لابیاپلاستی در سعادت آباد مراجعه کنید.


مراقبت های بعد از عمل لابیاپلاستی 

یکی از سوالات خانم‌هایی که این عمل را انجام داده اند یا قصد انجام آن را دارند، این است که بعد از عمل لابیاپلاستی چه نکات مراقبتی را باید رعایت کنند؟ مراقبت های بعد از جراحی لابیاپلاستی به نکاتی گفته می‌شود که فرد با رعایت آنها می‌تواند عوارض پس از عمل را کاهش دهد. 


امروزه عمل لابیاپلاستی به عنوان یکی از رایج‌ترین و پرطرفدارترین انواع جراحی‌های واژن به شمار می‌رود. معمولاً این عمل کوچک با استفاده از بی‌حسی موضعی و در مدت کوتاهی انجام می‌شود. بیمار با رعایت نکات مراقبتی و توصیه های جراح می‌تواند بعد از زمان کوتاهی بهبود یابد. 


نکات مراقبتی شامل مجموعه ای از بایدها و نبایدها می‌شوند که عدم توجه به آنها عفونت و عوارض متعددی را در پی خواهد داشت. رعایت این نکات، روند بهبودی را سرعت می‌بخشد.


12 نکته مراقبتی بعد از جراحی لابیاپلاستی 

جراح لابیاپلاستی با استفاده از بی‌حسی موضعی عمل زیبایی واژن را انجام می‌دهد. یعنی برای این عمل، نیازی به بیهوش کردن بیمار نیست. به این ترتیب، بیمار از عوارض مواد بیهوش‌کننده در امان می‌ماند. 


1- استراحت

خانم‌هایی که جراحی زیبایی واژن یا لابیاپلاستی را انجام می‌دهند باید به مدت 2 روز استراحت مطلق داشته باشند. در این مدت، بهتر است از راه رفتن پرهیز کنند.


2- خودداری از انجام ورزش و فعالیت بدنی سنگین

باید توجه داشت که ورزش یا هر نوع فعالیت بدنی سنگین باعث فشار به ناحیه موردنظر می‌شود. بنابراین توصیه می‌شود در این مدت از انجام چنین فعالیت‌هایی پرهیز شود. سوارکاری، دوچرخه‌سواری و ایروبیک جزء ورزش‌هایی هستند که به ناحیه جراحی شده فشار وارد می‌کنند.


3- پوشیدن لباس‌های گشاد

پوشیدن لباس‌های گشاد جزو مراقبت های بعد از جراحی لابیاپلاستی به شمار می‌رود. استفاده از لباس‌های گشاد باعث جریان داشتن هوا و انتقال آن به بخیه ها می‌شود. این امر در بهبودی سریع‌تر موثر است. بنابراین توصیه می‌شود از پوشیدن لباس‌های تنگ و چسبان پرهیز شود. 


4- خودداری از مصرف زیاد داروهای مسکن 

احتمالا افراد تا 2 روز بعد از عمل، احساس سوزش و خارش دارند. این مسئله طبیعی است. با این حال نباید زیاد داروی مسکن و ضد درد مصرف کنند. مصرف خودسرانه دارو ممکن است باعث مشکلاتی شود. 


5-  پرهیز از استعمال سیگار و  مصرف نوشیدنی‌های کافئین‌دار

سیگار کشیدن و مصرف نوشیدنی‌های کافئین‌دار، سرعت بهبود بخیه ها را کاهش می‌دهد. بنابراین بیماران برای اینکه دوران نقاهت کوتاه‌تری داشته باشند، لازم است این نکته را رعایت کنند.


silverbookco.com

[ بازدید : 4 ]

[ چهارشنبه 4 بهمن 1402 ] 13:19 ] [ parnaz ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]